Затверджено

педагогічною радою ЗДО

№25 «Оленка»

«___30_»___08__2021 року

Протокол №_1__

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

№25 «ОЛЕНКА»

БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НА 2021 – 2025 РОКИ

Вступ

Розвиток закладу дошкільної освіти в умовах реалізації нової державної освітньої політики, основними орієнтирами якої є:

· створення умов для збереження, зміцнення здоров’я вихованців;

· становлення відкритої, гнучкої і доступної системи освіти;

· недостатня готовність і включеність батьків в управління якістю освіти дітей через суспільно – державні форми управління;

· необхідність інтенсифікації педагогічної праці, підвищення її якості та результативності щодо застосування сучасних освітніх технологій;

· необхідність створення сфери додаткових освітніх послуг;

· створення в закладі системи інтеграційної освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну та доступну освіту;

· підвищення якості освіти в ЗДО через впровадження сучасних педагогічних технологій, в тому числі інформаційно-комунікаційних.

Планування розвитку освітньої системи ЗДО до 2025 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності ЗДО, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед закладом в нових економічних і соціокультурних умовах.

На сучасному етапі плідна співпраця в всіх учасників освітнього процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дітей.

Програма розвитку закладу дошкільної освіти визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обгрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.

Як зазначено в Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти, основним завданням дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини, виховання любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, свідомого ставлення до себе, оточення та навколишнього природного середовища, формування особистості дитини. Сьогодні увага педагогів направлена на створення нової моделі ЗДО, який використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту, на оновлення навчальної бази установи. Новий контекст дошкільної освіти змушує педагогів змінювати свою роль у реалізації освітніх програм, педагог має активізувати процеси самовиховання та саморозвитку, ознайомлюватися з новими ідеями, оволодівати новими освітніми технологіями, співпрацювати з батьками своїх вихованців. Тому стає актуальним визначення стратегічних пріоритетів розвитку закладу та шляхів їхньої реалізації. Нова Програма визначає стратегічні пріоритети розвитку закладу дошкільної освіти, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти. Програма містить комплекс методичних, матеріально-технічних, управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації та джерел фінансування. У ній максимально враховано суспільні потреби батьків щодо рівня освіти, розвиток науково-інформаційних технологій, досягнення в галузі педагогічних новацій. Програма розвитку закладу дошкільної освіти на 2021 – 2025 роки покликана суттєво покращити матеріально-технічне забезпечення закладу.

1.Паспорт Програми розвитку

Підставою для розробки програми є необхідність удосконалення змісту діяльності навчального закладу.

Нормативно-правова база

- Конвенція ООН про права дитини;

– Конституція України;

– Закони України:

«Про освіту»;

«Про дошкільну освіту»;

«Про охорону дитинства»;

«Про захист персональних даних»;

«Про забезпечення функціонування

української мови як державної»

«Про благодійну діяльність та благодійні

організації»;

«Про внесення змін до деяких законів

України проосвіту щодо організації

інклюзивного навчання»;

«Про основні принципи та виоги до

безпечності та якості харчових продуктів»

- Укази Президента України:

- від 13 грудня 2016 року №553/2016 «Про

заходи срямовані на забезпечення

додержання прав осіб з інвалідністю»;

- від 18 травня 2019 року№286/2019 «Про

Стратегію національно-патріотичного виховання»

та інші.

– Накази Міністерства освіти і науки України:

* від 13.09. 2010 № 868 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 785»;

* від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти».

* від 11.10.2017р. лист № 119-249 «Щодо організації взаємодії ЗДО з батьками вихованців».

* від 19.04.2018р. лист № 1\9-249 «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

від 16.09.2015 №986 «Про впровадження інформаційної системи управління освітою «ІСУО» та інші.

- Накази,постанови,розпорядження МОЗ України:

від 23.03.2016 року №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»;

- від 25.08.2021 №8 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням корна вірусної інфекції (СОVID-19)» та інші.

-Рішення Білоцерківської міської ради,Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради,розпорядження міського голови.Накази Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

Розробники Програми Заклад дошкільної освіти №25«Оленка» Білоцерківської міської ради Київської області

Авторський колектив :

Завідувач Роспутна О.Е.

Вихователь-методист Ломейко Л.М.

Учасники Програми колектив Білоцерківського закладу дошкільної освіти №25 «Оленка»Білоцерківської міської ради Київської області, громадські організації,родини здобувачів освіти,Білоцерківська міська рада.Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради.

Мета Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів у розвитку власної професійної компетентності.

Завдання

– створити умови для формування здоров’я збережувального середовища в освітньому закладі;

– здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;

– забезпечити якісне управління освітнім процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;

– розвиток профільного спрямування закладу;

– створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

– забезпечити реалізацію Базового компоненту дошкільної освіти.

Термін реалізації 2021-2025 роки

1. Проекти з реалізації завдань Програми.

Ресурсне забезпечення Програми розвитку

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів (цільових,соціальних проектів, тощо);

підвищення ефективності використання бюджетних та позабюджетних коштів;прозорість використання фінансів.

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових та матеріальних ресурсів з метою удосконалення матеріально-технічної та методичної бази закладу; підвищення ефективності надання освітніх послуг, формування іміджу закладу.

2. Аналіз діяльності ЗДО №25 «Оленка»

2.1. Загальна характеристика закладу дошкільної освіти №25«Оленка»

Заклад дошкільної освіти побудований за типовим проєктом дошкільного закладу і зданий в експлуатацію у 1982 році потужністю на 320 місць, є музична та спортивна зали, сенсорна кімната. Територія дошкільного закладу з декоративними та фруктовими деревами, яскравими квітами.Реальна наповнюваність станом на 01.09.2020 93 дітей. На сьогодні в дошкільному закладі функціонують 7 груп , з них:

1 група для дітей ясельного віку,

2 групи компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення

1 група компенсуючого типу

для дітей із затримкою психічногорозвитку

3 групи інклюзивні

У ЗДО створені сприятливі умови для формування життєвої компетентності дошкільників.

Кількість працівників- 51 ;з них:

– 25 педагогічних працівників

– 26 обслуговуючого персоналу .

Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, формування її життєвої компетентності.

Діяльність колективу ЗДО спрямовується на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

· збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я дітей;

· формування всебічно розвиненої особистості, розвиток творчих

· здібностей та нахилів дітей;

· забезпечення готовності продовжувати освіту;

· забезпечення соціальної адаптації дітей

2.2. Аналіз діяльності ЗДО № 25 «Оленка»

Напрямок діяльності

Сильні сторони

(Потенційні внутрішні переваги)

Слабкі сторони

(Потенційні внутрішні недоліки)

Організація освітнього процесу

1.Чітке блочно-тематичне планування освітнього процесу.

2. Широке впровадження ІКТ-технологій в освітню роботу закладу. 80 % педпрацівників володіють комп’ютером.

3.Належний розвиток, навчання, виховання дітей дошкільного віку, підготовка до навчання в школі

4.Організація гурткової роботи в ДНЗ.

5. Належний рівень програмно-методичного забезпечення для успішної організації освітнього процесу.

6.Гнучкість, диференціація педагогічного процесу .

7.Високий показник власних напрацювань колективу:

\2 виданих методичних посібника\, 2 «вихователів-методистів».

8.Впровадження в практику роботи інновацій них технологій.

1. Недостанє забезпечення матеріально-технічної бази

Кадрова політика, управління персоналом

1.Ефективний менеджмент, перевага демократичного стилю управління.

2.Належний рівень професійної компетентності персоналу.

3.Моральна і психологічна згуртованість колективу.

4. Чіткість в розподілі та якісне виконання обов’язків.

Недостатнє бажання педагогів закладу друкувати свої надбання на сторінках періодичних видань.

Маркетинг

1. Позитивний імідж дошкільного закладу в місті.

2. Висвітлення інформації про діяльність дошкільного закладу на веб-сайті засновника.

Інновації

1. Активне використання та впровадження педагогами інноваційних та педагогічних технологій в освітній процес.

2. Систематичне використання в освітньому процесі проектної технології.

3. Впровадження в роботу з дітьми інтегрованої зображувальної діяльності.

1. Недостатність фінансування для більш широкого впровадження та використання інноваційних технологій, альтернативних методик.

2.Відсутність мультимедійного оснащення освітнього процесу.

Фінансування

1.Стабільність бюджетного фінансування.

Матеріально-технічне забезпечення

Оновлення розвивального середовища в ЗДО.

Значне покращення санітарних умов ( ремонт харчоблоку).

Поповнення групових кімнат ігровими осередками.

Недостатнє

забезпечення комп’ютерною технікою,

2.3. Мета, завдання, принципи роботи та пріоритетний напрямок розвитку ЗДО №25 «Оленка»

Виходячи з аналізу діяльності закладу дошкільної освіти № 25 «Оленка» , мета Програми:

Створити сучасний освітній простір у закладі, що забезпечить якісну освіту дітям та розвиток власної професійної компетентності педагогів.

Завдання програми:

· забезпечити якісне управління освітнім процесом та системне підвищення якості дошкільної освіти на інноваційній основі;

· створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в освітньому закладі;

· створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

· здійснення особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості дошкільника;

· удосконалити предметно-розвивальне середовище в групах;

· оптимізувати роботу з батьками та громадськістю;

· створити оптимальні організаційно-педагогічні, санітарно-гігієнічні навчально-методичні і матеріально-технічні умови для сталого функціонування ЗДО;

Діяльність закладу спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку.

Напрями діяльності закладу дошкільної освіти:

· забезпечення фізичного та психічного розвитку дітей;

· розвиток творчих здібностей дітей;

· створення умов для забезпечення наступності між дошкільною ланкою та початковою школою.

· створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвої компетентності вихованців;

· оновлення змісту, форм і методів виховання і навчання відповідно до вікових особливостей дітей

Принципи роботи за Програмою:

· нормативності (у роботі керуватися основними законодавчими та нормативними документами);

· динамічності (передбачає оперативне реагування на зміни в освітньому середовищі);

· комплексності (передбачає рівноцінну реалізацію усіх завдань, які стоять перед закладом);

· колективної та особистісної відповідальності за процес і результати діяльності закладу;

· рефлексії (на раціональному рівні це надасть можливість конструктивно аналізувати зроблене, на емоційному – зберігати та поглиблювати емоційно-творчу атмосферу в колективі).

Умови реалізації програми:

· Запровадження нових педагогічних та управлінських технологій.

· Система постійного відстеження якості надання освітніх послуг.

· Організаційне та функціональне оновлення діяльності методичної служби

Очікувані результати:

· будуть створені соціально сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;

· буде сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

· буде сформований морально-духовний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, власного «Я»; здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;

· в дітей будуть сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;

· будуть раціонально використовуватися освітні інновації, ідеї передового досвіду та розроблятимуться власні педагогічні технології, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу;

· будуть створені сприятливі умови для підвищення методичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів;

· буде покращена матеріально-технічна база закладу;

· буде забезпечена активна участь громадськості, батьків .

3.Проекти з реалізації Програми розвитку закладу дошкільної освіти №25 «Оленка»

І. Проект «Здоров’язбережувальне середовище»

II.Проект «Кадри»

III. Проект «Предметно-розвивальне середовище»

ІV. Проект «Дошкільний заклад – сім’я»

V.Проект «Матеріально-технічне забезпечення»

Очікувані результати

Основними результатами програми розвитку закладу дошкільної освіти №25 «Оленка» будуть системні позитивні зміни в його діяльності, зокрема:

– створені сприятливі умови для здобуття дошкільної освіти;

– сформоване свідоме ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності;

-підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;

-сформований духовно-моральний розвиток дитини,ціннісне ставлення до природи, культури, людей, здатність приймати самостійні рішення, здійснювати свідомі вибори, відповідально самовизначатися, проявляти свій потенціал;

-в дітей сформовані вміння та навички, необхідні для продовження освіти в школі;

– раціонально використовуватимуться освітні інновації, ідеї передового досвіду та розроблятимуться власні педагогічні технології, що сприятимуть підвищенню якості освітнього процесу ;

-створені сприятливі умови для підвищення теоретичної, методичної, практичної та психологічної підготовки педагогічних кадрів ;

-буде покращена матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти;

– буде забезпечена активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу.

Контроль, корекція програми

Системний моніторинг реалізації Програми та її фінансування; участь батьків і громадськості у незалежному оцінюванні якості освіти.

І проект : «Здоров’язбережувальне середовище»

Мета проекту – залучення дітей до здорового способу життя в умовах ЗДО та сім’ї, формування мотиваційної установки на здоровий і активний спосіб життя педагогів і дітей.

Завдання:

· створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в освітньому закладі;

· зміцнювати й загартовувати організм дитини;

· сприяти розвитку фізичних якостей;

· поповнити матеріальну базу для роботи з фізичного виховання.

Пріоритети:

– здоров’я дітей

– загартовуючі заходи

– оптимальний руховий режим

Заходи з реалізації проекту:

№ п\п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансування

1.

Впроваджувати в практику роботи інноваційні технології. альтернативні технології, освітні програми щодо формування здорового способу життя дошкільників.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

виховате- методист

Ломейко Л.М., вихователі груп

Не потребує

2.

Впроваджувати в практику роботи закладу дошкільної освіти оздоровчих технологій.

Постійно

Вихователь– методиста

Ломейко Л.М.

педагоги

Не потребує

3.

Забезпечувати ЗДО методичною літературою з окресленої проблеми.

Постійно

Директор

Роспутна О.Е.

4.

Систематично здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей.

Постійно

Директор

Роспутна О.Е.

вихователь- методист

Ломейко Л.М.

сестра медична старша

Не потребу

5.

Організувати проведення з педагогами соціально-педагогічних, психологічних майстер-класів та тренінгів з метою удосконалення здоров’язберігаючого середовища в ЗДО та в родинах вихованців

2021-2025

Вихователь- методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

6.

Запровадити комплекс заходів щодо попередження травматизму та нещасних випадків під час освітнього процесу

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

Не потребує

7.

Контролювати відповід-ність дотримання Державних санітарних норм та правил «облаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей»

Постійно

Директор

Роспутна О.Е.
сестра медична старша

завгосп

Не потребує

8.

Проводити моніторингові спостереження з питань мотиваційного ставлення педагогів до свого здоров’я та здоров’я дітей.

Щорічно

Директор

Роспутна О.Е.

вихователь- методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

10.

Висвітлювати питання формування здорового способу життя на сайті засновника.

Щорічно

Директор

Роспутна О.Е.

вихователь- методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

11.

Поповнити спортивне обладнання для занять з фізкультури. Забезпечувати косметичний ремонт спортивного майданчика та поповнити його спортивним обладнанням.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

Очікувані результати:

· покращення рівня фізичної підготовленості дітей дошкільного віку;

· підвищення якісних показників здоров’я дітей дошкільного віку;

· оптимальний рівень сформованості в дітей та педагогів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя;

· поповнення спортивного інвентаря для проведення занять з фізкультури;

· поповнення фізкультурного обладнання як в групових кімнатах так і на ігрових майданчиках.

II проект: «Кадри»

Мета проекту – забезпечення умов для розкриття творчого потенціалу, самореалізації та самовираження всіх суб’єктів освітнього процесу.

Завдання:

· створити умови для саморозвитку і самореалізації працівників ЗДО;

· удосконалювати професійну компетентність педагогів як в умовах закладу дошкільної освіти, так і в системі підвищення кваліфікації;

· підвищувати якість та ефективність освітнього процесу через активне впровадження в практику роботи комп’ютерних технологій.

Пріоритети:

– якісне управління освітнім процесом;

– ефективність освіньої роботи;

– підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Заходи з реалізації проекту:

№ п\п

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансування (у тис.грн.)

1

Моніторинг якості професійної діяльності педагогів ЗДО (проведення тестування, )

за потребою

Директор

Роспутна О.Е.

вихователь– методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

2

Відповідно до атестації забезпечувати проходження курсів підвищення кваліфікації. Ведення зошита самоосвіти педагогів.

2021-2025

Вихователь– методист

Ломейко Л.М.

Бюджетні кошти

3

Сприяти забезпеченню закладу дошкільної освіти кадрами з фаховою освітою.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

Не потребує

4

Доукомплектувати дошкільний заклад необхідною комп’ютерною технікою.

До 2023 року

Директор

Роспутна О.Е.

Бюджетні кошти.

5

Проводити атестацію педагогів, як форму виявлення рівня кваліфікації, що спонукають до професійного вдосконалення.

2021 - 2025

Директор

Роспутна О.Е. вихователь-методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

6

Спонукати педагогів до отримання повної вищої освіти.

2021- 2025

Директор

Роспутна О.Е.

7.

Впроваджувати ІКТ технології в освітній процес ЗДО.

2021- 2025

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. всі педагоги

Не потребує

8.

Здійснити поступовий перехід до інтегрованої освітньої діяльності в ЗДО.

2021-2025

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. вихователі груп

Не потребує

9.

Підтримувати видавничу діяльність педагогів закладу.

2021-2025

Всі педагоги

не потребує

10

Вивчати, узагальнювати та поширювати передовий досвід педагогів закладу, матеріали висвітлювати в місцевій газеті. сайті засновника.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е. вихователь-методистт

Ломейко Л.М.

не потребує

Очікувані результати:

· Високий професійний рівень педагогічних працівників.

· 100% оволодіння педагогами технологіями ІКТ, використання Інтернет ресурсів в професійній діяльності.

· Достатня мотивація праці.

· Позитивні зміни у якісному складі педагогічних кадрів.

· Удосконалення знань про інноваційні методики та технології.

· Відсутність яскравих проявів професійного вигорання.

· Зменшення кількості занять, збільшення часу для самостійної діяльності дітей.

IІІ проект: «Виховання і розвиток особистості дитини»

Мета проекту – забезпечити особистісне зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей, індивідуальних, психологічних та фізичних особливостей.

Завдання:

· створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників;

· підвищити ефективність ігрової діяльності та пізнавально-гуманітарної роботи;

· здійснювати особистісно-орієнтованого підхід у становленні цілісної особистості дошкільника шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

· надавати кваліфіковану допомогу дитині у формуванні вмінь та навичок, необхідних для продовження освіти в школі;

· створити оновлене матеріально-технічне забезпечення закладу відповідно до вимог часу;

Пріоритети:

· інтелектуально-пізнавальний, соціально-моральний, мовленнєвий, художньо-естетичний розвиток дошкільника.

Заходи з реалізації проекту:

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансування (у тис.грн.)

Інтелектуально-пізнавальний розвиток

1.

Поповнювати розвивальне предметне середовище в групових кімнатах згідно з Типовим переліком обов’язкового обладнання.

По мірі необхідності

Педагоги

бюджетні кошти

2.

Створити осередок для ігор типу «Лего» в старших групах .

2021- 2025

Педагоги

3.

Продовжити практику проведення в ЗДО свят та розваг патріотичного спрямування.

Щорічно

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

4.

Розробити інтелектуальні карти відповідно до блочно-тематичного планування

2020-2025

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. творча група педагогів

Не потребує

5.

Впроваджувати нові форми, методи та засоби роботи для підвищення пізнавальної активності дітей.

Постійно

Педагоги

Не потребує

6.

Розробити систему занять та дидактичне забезпечення для роботи з вивчення віршів за допомогою мнемотехніки.

2021-2022

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

7

Використовувати ІКТ у роботі з дітьми дошкільного віку

Постійно

Педагоги

8

Розробити відеопрезентації, презентації пізнавального характеру відповідно до блочно-тематичного планування

2021-2023

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

Соціально-моральний розвиток

1.

Розробити картотеку інтегрованих занять для дітей, спрямованих на розвиток родинно-побутової та соціально-комунікативної компетенції

2021-2023

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

Не потребує

2.

Розробити дидактичне забезпечення інтегрованих занять спрямованих на формування основ духовно-моральних якостей.

2021-2023

Вихователь-методист

Ломейко Л.М.

педагоги

3.

Удосконалювати роботу з формування у дошкільників правової культури.

2021-2022

Вихователь-методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

Мовленнєвий розвиток

1.

Розробити систему роботи з навчання дітей розповіданню за сюжетними картинами А.М.Богуш «Запрошуємо до розмови».

2021-2024

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

Не потребує

2.

Продовжувати впроваджувати в практику роботи з дітьми прийоми мнемотехніки

20212022-

Педагоги

3.

Поповнити групові осередки портретами видатних письменників, поетів, художників України

2021- 2023

директор

Роспутна О.Е. вихователь-методист

Ломейко Л.М.

Художньо-естетичний розвиток

1.

Продовжувати використо-вувати на заняттях з образотворчої діяльності нетрадиційні техніки зображувальної діяльності.

2021-2025

Педагоги

2.

Активізувати роботу з ознайомлення дітей із предметами народного декоративно-ужиткового мистецтва.

2021- 2025

Педагоги

Не потребує

3.

Оформляти тематичні виставки робіт дітей та батьків.

Постійно

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

Не потребує

4.

Сприяти роботі постійно діючої виставки «Вмілі ручки»

Постійно

Вихователі груп

5.

Поповнити костюмерну закладу новими костюмами для ігор-драматизацій, театральні куточки в групах новими видами театрів.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е. вихователі груп

6.

Проводити в ЗДО виставки предметів народного декоративно-ужиткового мистецтва.

2021-2022

Вихователь-методист

Ломейко Л.М.

педагоги

не портебує

Очікувані результати:

· розвиток інтелектуальної сфери дошкільників як інтегрованого психічного явища, яке включає ряд пізнавальних процесів;

· інтенсифікація сенсорного, математичного, мовленнєвого, естетичного, соціального розвитку дітей;

· висока пізнавальна діяльність дошкільників, формування в них позитивної соціальної поведінки в суспільстві, розвиток самостійності;

· розвиток мовленнєвої, предметно-практичної компетентності

ІV проект: «Дошкільний заклад – сім’я. Педагогіка партнерства.» Мета проекту – підвищити авторитет і роль сім’ї у вихованні і соціалізації дітей дошкільного віку, формувати сучасну педагогічну культуру батьків.

Завдання:

· будувати довіру між усіма учасниками освітнього процесу на основі педагогіки партнерства;

· забезпечити участь батьків у формуванні освітньої політики ЗДО;

· підвищувати рівень професійної компетентності педагогічних працівників із питань організації взаємодії закладу і сім’ї;

· підвищувати рівень педагогічної культури батьків;

· реалізовувати навчальну роботу з дітьми на підставі особистісної та соціально орієнтованої моделі спілкування у тріалі «педагог – дитина – батьки».

Пріоритети:

· піднесення на якісно новий рівень роботи педагогічного колективу дошкільного закладу з батьками вихованців

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансу- вання (у тис.грн.)

1

Вивчити можливість надання додаткових освітніх послуг з пізнавальної, художньої та предметно-практичної діяльності, хореографії.

2021-2023

Директор

Роспутна О.Е.

Не потребує

2

Батьківська конференція «Готовність сім’ї та дитини до навчання в школі»

щорічно

Директор

Роспутна О.Е.

вихователь-методистка

Не потребує

3

Діяльність консультативного центру для батьків

Протягом року

Вихователь-методист

Ломейко Л.М. педагоги

Не потребує

4

Залучення батьків до офор-млення ландшафтного дизайну групових майданчиків ЗДО

Щорічно

Батьківський комітет

5.

Залучення батьків до облаштування спортивного майданчика та відкритого басейну.

щорічно

батьківський комітет

5.

Проведення конкурсів, виставок

Щорічно

Вихователь-методист

Ломейко Л.М.

Не потребує

6.

Проведення майстер-класів для батьків.

Постійно

Вихователі

7.

Залучення батьків до участі в освітньому процесі групи, розвагах, святах

Протягом року

Вихователі

Не потребує

8.

Проведення спортивного свята «Тато, мама і Я – спортивна сім’я»

Щорічно в день сім’ї

Педагоги, батьки

9.

«Ефективне спілкування батьків з дітьми» - психологічні тренінги

2022-2023

Директор

Роспутна О.Е.

10.

Пропаганда кращого досвіду сімейного виховання через сайт засновника.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

Очікувані результати:

якісно новий рівень робота педагогічного колективу з батьками вихованців;

· належний рівень педагогічної культури батьків;

· зорієнтованість батьків на виховання і розвиток дитини;

· наявність доброзичливої атмосфери між працівниками ЗДО і батьками.

V Проект: «Матеріально-технічне забезпечення»

Мета проекту: забезпечення в закладі дошкільної освіти належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

Завдання проекту:

· забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та пожежних вимог безпечні умови для життєдіяльності в закладі;

· провести комплекс енергозберігаючих заходів;

· поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі закладу;

· створити сприятливі та комфортні умови для організації освітнього процесу;

Пріоритети проекту: здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази ЗДО з урахуванням нормативних вимог.

з/п

Зміст заходу

Термін

виконання

Виконавець

Очікуване фінансу- вання (у тис.грн.)

1.

Проводити технічний аналіз стану приміщеня закладу з метою встановлення реального становища та визначення необхідності проведення ремонтних робіт

Два рази на рік

Завгосп

Ігуменцева Л.А.

Не потребує

2.

Провести ремонт кабінетів.

2022-2024

Директор

Роспутна О.Е.

3.

Встановити пожежну сигналізацію.

2021-2025

Директор

Роспутна О.Е.

4.

Встановити крани на регістра системи опалення 1 поверху з метою ефективного використання теплової енергії

2021-2022 р.р.

Завгосп

Ігуменцева Л.А.

5.

Проводити оновлення технологічного обладнання харчоблоку.

2021-2025рр.

Завгосп

Ігуменцева Л.А.

6.

Провести ремонт медичного кабінету.

2021- 2022

Завгосп

ігуменцева Л.А.

7.

Провести заміну дверей харчоблоку.

2021-2021

Директор

Роспутна О.Е.

8.

Провести заміну дитячих стільчиків середньої групи.

2022-2022рр.

Директор

Роспутна О.Е.

9.

Провести заміну асфальтового покриття на території закладу та підїзду до ЗДО.

2022-2025

Директор

Роспутна О.Е.

10.

Провести капітальний ремонт паркану навколо ЗДО.

2021-2021

директор

Роспутна О.Е.

11.

Продовжити заміну освітлю-вальних приладів на енергозберігаючі

2022-2022рр

Завгосп

Ігуменцева Л.А.

12.

Провести капремонт освітлення території ЗДО.

2022-2023

Директор

Роспутна О.Е.

Очікувальні результати:

· відповідність приміщень та території ЗДО №25 «Оленка» сучасним санітарно-гігієнічним, інженерно-технічним та пожежним вимогам і;

· оновлення матеріально-технічної бази ЗДО.

Кiлькiсть переглядiв: 143

Коментарi